close
各種軟體客製化軟體開發各種軟體客製化軟體開發網頁設計自動貼文軟體

泰勒絲 - love story

歌詞:
You were throwing pebbles
你在朝我丟小石頭
And my daddy said stay away from Juliet
而我父親說離茱麗葉遠點
And I was crying on the staircase
我哭倒在階梯上
Begging you please don't go
祈求你不要離去

And I said
然後我說
Romeo, take me somewhere we can be alone
羅密歐 帶我到一個我們能獨處的地方
I'll be waiting, all there's left to do is run
我會等著 現在能做的只有逃跑
You'll be the prince and I'll be the princess
你會成為王子而我就是公主
It's a love story, baby, just say yes
這是一個愛情故事,寶貝,請說願意

So I sneak out to the garden to see you
我偷溜到花園中與你相會
We keep quiet 'cause we're dead if they knew
我們保持安靜,因為被發現我們就死定了
So close your eyes, escape this town for a little while
所以閉上你的眼睛 暫時逃離這個小鎮

'Cause you were Romeo,
因為你是羅密歐
I was a scarlet letter
我是你秘密的情人
And my daddy said stay away from Juliet
而我父親說離茱麗葉遠點
But you were everything to me
但你就是我的一切
I was begging you please don't go
我祈求你不要離去

Romeo, save me, they're trying to tell me how to feel
羅密歐,救我,他們試圖告訴我該如何去感受
This love is difficult, but it's real
這份愛很艱難,但它很真實
Don't be afraid, we'll make it out of this mess
不要害怕,我們會在這場混亂中找到出路
It's a love story, baby, just say yes
這是一個愛情故事,寶貝,請說願意
I got tired of waiting, wondering if you were ever coming around
我已厭倦了等待,我想知道你究竟還會不會來
My faith in you was fading
我對你的期望已逐漸失落
When I met you on the outskirts of town
當我與你在城外相見時

自動發信創意行銷行銷軟體客製化貼文自動行銷軟體銀行軟體
arrow
arrow
    全站熱搜

    王秉勳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()